Treceți la conținutul principal

Sissy Girls-Trupa"Trasnitelor"

Formatia Sissy Girls a luat nastere la inceputul anului 2012. Rocsana Marcu si Lavinia Stoica, componentele trupei, s-au cunoscut pe platourile de filmare ale serialului de televiziune “Trasnitii“. Cele doua actrite au avut ocazia sa colaboreze pe plan muzical pentru Prima Tv si astfel au realizat ca vocile lor se completeaza foarte bine. De aici nu a mai fost decat un pas pana la decizia de a canta impreuna.
Pe parcursul filmarilor, Rocsana si Lavinia au devenit bune prietene, avand multe lucruri in comun. Atat Rocsana, cat si Lavinia au avut diferite proiecte muzicale. Rocsana Marcu a debutat alaturi de o trupa de fete pe vremea cand era inca in liceu, a continuat cu o cariera solo, lansand un album de muzica etno-dance. Lavinia Stoica a debutat intr-un ansamblu folcloric, mai tarziu a urmat cariera solo. Cele doua fete sunt foarte ambitioase, talentate si simpatice, dupa cum v-au obisnuit in fiecare seara cu poantele din “Trasnitii”. Trupa Sissy Girls abordeaza diferite genuri muzicale. Rocsana si Lavinia interpreteaza si cover-uri remixate, ce poarta amprenta Sissy Girls. Cei care le-au ascultat au marturisit ca varianta Sissy Girls suna mai bine decat originalul. Single-ul “Que sera, sera!” a fost compus de Phelippe. Despre colaborarea dintre compozitor si Sissiy Girls putem spune numai lucruri pozitive, va veti convinge ascultand piesa.
                                                    Rocsana Marcu 
Cariera mea a inceput odata cu obtinerea titlului de Miss Boboc in clasa a IX-a, castigand totodata si un curs de modele la agentia Sequoia. Am fost remarcata de cei de la agentie, la doar cateva luni dupa finalizarea cursului am inceput sa predau miscare scenica. Fotografiile din portofoliu (book) mi-au oferit prima colaborare cu televiziunea. Vazandu-mi pozele, Corina Voicu, producatoarea emisiunii Videomagazin m-a placut si mi-a propus sa lucrez pentru TVR. Asa a inceput “prietenia” cu televiziunea. Octavian Ursulescu a fost cel care mi-a luat primul interviu, fiind placut impresionat de talentul meu oratoric. Urmatorul pas in cariera a fost colaborarea cu Mihaela Radulescu pentru emisiunea difuzata la Antena 1 “Duminica in familie”. Experienta acumulata in cei doi ani in care am lucrat la acest post m-a format ca viitoare prezentatoare de televiziune. Am avut ocazia sa lucrez cu una dintre cele mai bune moderatoare de la noi din tara – Mihaela Radulescu, de la care am invatat multe dintre secretele televiziunii. In cadrul acestei emisiuni prezentam concursurile interactive. In aceasta perioada lucram si ca model, fiind prezenta pe podium pentru diferite prezentari de moda si avand aparitii in diverse spoturi publicitare. Dupa colaborarea cu Antena 1, am plecat la Prima Tv. Cele trei luni in care am facut cursuri intensive de dictie, m-au ajutat sa inteleg multe dintre tainele meseriei de prezentator tv. La scurt timp de la incheierea cursurilor de dictie am avut ocazia sa particip la un casting, pe care l-am castigat, devenind astfel prezentatoare tv. La doar 18 ani aveam propria emisiune tv, un top muzical (difuzat in fiecare vineri la Prima TV), eram co-prezentatoare la emisiunea matinala “Taifas”. Astfel in clasa a XII-a ma pregateam de admiterea la facultate, lucram in televiziune ca prezentatoare a unui emisiuni saptamanale si co-prezentoarea unui emisiuni difuzate in fiecare zi a saptamanii de luni pana vineri, “Taifas”, fiind colega cu Iulia Fratila si Tiberiu Lazar, cunoscut telespectatorilor ca Tibanu. Eram prezenta si in lumea muzicala romaneasca, cu formatia Trinity. Emisiunea muzicala difuzata in fiecare zi, de luni pana vineri, la Prima TV – “Zid”, mi-a adus popularitate in randul tinerilor care urmareau cu interes fiecare editie. Duminica dimineata prezentam “Hit 40″, alaturi de Cristi Nitu de la Radio 21. “Zid” a devenit “Videostar”, o emisiune cu invitati din lumea muzicii. In paralel cu “Videostrar”, am prezentat si “Star 30 Airplay”, impreuna cu Cristi Nitu. Odata cu schimbarea grilei de programe Prima tv, am devenit prezentatoarea unei noi emisiuni “Esenzze”, o emisiune dedicata femeii moderne. Participarea la premiile MTV in calitate de reporter a avut o influenta asupra modului in care am abordat viata de televiziune si show bizz-ul romanesc. Intalnirea cu vedetele internationale, reportajele realizate si conversatiile neoficiale au fost o experienta de neuitat. Incepand cu anul 2002 am fost nelipsita de la cel mai important eveniment muzical al anului. Muzica a fost o pasiune pentru mine inca din copilarie. Am facut parte din corul scolii si am participat la diferite concursuri. Imi placea foarte mult sa cant si toti imi spuneau ca am o voce frumoasa. La 9 ani am castigat un concurs radio, interpretand melodia “Waiting for you”. Am debutat, alaturi de Ileana si Andreea, in formatia Trinity. Melodia “Fii independent” a fost special creata pentru campania antidrog care s-a desfasurat pe parcursul a trei luni. In aceasta perioada au fost difuzate pe toate posturile de televiziune spoturi tv pentru promovarea acestei campanii. Impreuna cu Ileana si Andreea, colegele din formatia Trinity, am jucat in aceste clipuri, indemnandu-i pe tineri la distractie, fara consum de droguri. Aceasta colaborare a luat sfarsit dupa incetarea campaniei, iar Radu Fornea, managerul formatiei, mi-a propus sa cant intr-o noua trupa de fete. Astfel a luat nastere Ho-Ra, o trupa etno-dance, avand in componenta trei frumoase mandre, Rocsana, Delia si Elena. Albumul lansat s-a numit “Joaca, bade” si a avut 10 piese etno, plus un remix al melodiei care a dat si titlul albmului. Videoclipul melodiei “Joca, bade” a fost filmat la Muzeul Satului si s-a bucurat de colaborarea cu Sorin Mitrea de la trupa Ro-Mania, care a interpretat rolul unui badita fermecat de jocul fetelor de la Ho-Ra. Un album, un videoclip, zeci de spectacole in tara si turnee in Europa si Statele Unite ale Americii. Aveam un program destul de incarcat, tinand cont de faptul ca in tot acest timp prezentam si emisiunea “Zid”, la Prima Tv, de asemenea urmam si cursurile Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, astfel imi era uneori dificil sa-mi impart timpul intre cele trei domenii importante din viata mea: muzica, televiziunea si scoala. Dupa o pauza de un an din viata muzicala, am revenit pe scana muzicala. Primul album din cariera solo contine atat melodii din repertoriul Mariei Tanase, cat si alte melodii din folclorul romanesc. Am filmat si un videoclip pentru melodia “Marie si Marioara”, alaturi de unul dintre maestrii muzicii lautaresti: Nelu Ploiesteanu. Videoclipul a fost filmat la teatrul National si a durat aproximativ 15 ore. In clip, alaturi de Nelu Ploiesteanu si taraful lui, apare si un tanar rapper in varsta de numai 4 ani. Albumul continea 10 piese etno-dance. Dintre piesele inregistrate pe acest album amintesc: “Ciuleandra”, “Cine iubeste si lasa”, “Aseara ti-am luat basma”, “Bun ii vinu’” sau “Cine-i nascut”. Binecunoscuta este pasiunea mea pentru actorie, motiv pentru care am avut ocazia sa joc in cateva sitcom-uri gen Gogomanii, telenovele-Chiquitititas (80 de episoade), unde interpretam rolul unei guvernante, dar si roluri episodice in care am avut ocazia sa filmez cateva secvente alaturi de un actor pe care il admir foarte tare-Adrian Paduraru. In anul 2009 am inceput colaborarea cu echipa Trasnitilor unde interpretez rolul politistei Afrodita Marcu. Revenind la cariera muzicala, aceasta nu a luat sfarsit ci din contra, va continua alaturi de o colega si prietena actrita din serialul Trasnitii – Lavinia Stoica (Sofica). Vocile noastre s-au tot intersectat pentru diverse colaborari muzicale pe care le-am tot avut cu Prima tv, motiv pentru care am realizat ca ne potrivim foarte bine chiar si pe scena. Proiectul nostru se numeste Sissy Girls (ca sa ramanem in randul Trasnitelor) si speram sa fim pe placul vostru cu genul muzical abordat care este …o frumoasa surpriza!

 Lavinia Stoica
  M-am nascut in Resita, intr-un 8 martie insorit, fiind cadoul mamei mele de ziua femeii. De mica am fost o fiinta activa, iubeam sportul (am facut Karate de performanta), natura, oamenii din jurul meu, eram mereu inconjurata de prieteni si imi placea sa fiu sufletul petrecerilor. Am fost pasionata de arta in general. La inceput imi doream sa pictez, apoi am scris poezii, comentarii literare. Dragostea pentru muzica am mostenit-o de la mama mea care a cantat la pian si a facut parte dintr-un cor celebru din Resita. Am urmat Scoala Populara de Arte, sectia Canto muzica usoara in Resita, dupa care am intrat solist vocal intr-un ansamblu folkloric din zona, Ansamblul Resiteana, cu care am participat la multe spectacole si concursuri. A fost o perioada foarte frumoasa din viata mea, insa am simtit ca nu trebuie sa ma opresc aici. Cu incredere in Dumnezeu si in mine, am luat trenul si am venit la Bucuresti, simteam ca norocul imi surade si eram pregatita sa lupt ca sa ajung acolo unde am visat mereu, pe sticla, in lumina reflectoarelor. M-am inscris la Tinerimea Romana, am urmat cursurile de interpretare scenica ale d-nei Margareta Paslaru, cu care am participat la cateva spectacole, dupa care am urmat cursurile de canto ale d-nei Crina Mardare iar in paralel, atrasa fiind si de actorie am facut cursurile scolii de actorie Q-Feel. Am avut un proiect muzical, “Allanya”, cu care am aparut in cateva emisiuni, insa tot in acea perioada am participat la un casting pentru un rol in Trasnitii. Atunci am simtit pentru prima oara ca Dumnezeu ma iubeste cu adevarat, am luat castingul si am obtinut rolul Sofiei din Trasnitii. Dar, din pacate, timpul nu mi-a mai permis sa ma ocup si de proiectul muzical. Cu toate aceste, la anumite evenimente am mai cantat in timpul liber. Nu puteau sa fie toate roz si pe plan muzical si in actorie. Cu proiectul “Allanya” cred ca am avut si un gram de ghinion si am fost dezamagita, iar atunci mi-am pus toata atentia si dragostea in actorie. Am intrat la facultatea Hyperion, sectia Arte. Fiind nascuta in zodia Pesti, sunt o fire sensibila, sociabila, imi place sa imi fac prieteni peste tot. Asa s-a intamplat si cu Rocsana, avem multe in comun iar pasiunea amandurora pentru muzica si-a spus cuvantul. Asa ca ne-am unit fortele, credinta si increderea intr-un proiect in care am pus mult suflet si multa munca si care cu siguranta va da roade. Eu una simt odata cu acest proiect implinirea mea in aceasta viata, trebuia sa fac asta, cu toate ca iubesc actoria, nu ma simteam implinita. In muzica ma simt ca o actrita care joaca intr-un film regizat de propria persoana. Sunt o actrita a propriului meu film in care cred si sper: arta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)